Aktuality
RESILIENCE 1 – Důležitost cíle v životě a jak si jej nastavit
Důležitost cíle v životě a jak si jej nastavit Proč nějaké cíle řešíme a k čemu nám slouží Primární a vedlejší výhody nastavených cílů Kroky, jak si vlastní cíle nastavit V rámci realizace projektu nabízíme žákům a pedagogům vzdělávací video...
Žákovský parlament – bilance 2022/23
ŽP_bilance_3.ročník_A3 (1)Stáhnout
Online konference DIGIakce
Online Konference Grafických Škol: Implementace AI do ŠVP 27. září 2023, 10:00 V dnešní době se umělá inteligence stává neodmyslitelnou součástí našeho života. Jak by to vypadalo, kdyby se stala součástí i našeho vzdělávání? Jak by mohla obohatit výuku v grafických...
Rozvrh a suplování EDUPAGE
Aktuální rozvrh a suplování máte možnost zjistit na ssgbrno.edupage.org. V blízké době obdržíte i přihlašovací údaje do nového systému.
2. kolo přijímacího řízení ZKRÁCENÉ obory – kritéria
Kritéria pro PŘ zkrácené studium 2023/2024 - druhé kolo Reprodukční grafik a KnihařStáhnout Uchazeč odevzdá řediteli střední školy přihlášku pro druhé kolo přijímacího řízení do 29. srpna 2023. Přihlášky doručte poštou nebo osobně na pracoviště Kudelova 6, 602 00...
Otevřené lekce dramatické výchovy
Žáci a žákyně naší školy se od dubna do června pravidelně setkávali v otevřených lekcích dramatické výchovy, ve kterých měli možnost prostřednictvím her a cvičení rozvíjet jak svou tvořivost, tak i své vyjadřovací schopnosti, stejně jako základy divadelních...
PP/IP Sales support – Nabídka práce pro absolventy
BEZKEC 2022/2023
bezkec_23Stáhnout
Almanach 2022/2023
Sborník žákovských prací almanach_2022_23_webStáhnout
Almanach 2021/2022
Sborník žákovských prací Almanach-2021-22-1Stáhnout
Almanach 2020/2021
Sborník prací našich žáků ALMANACH-2021_176x220_nahledStáhnout
Ptačí stezka
V lednu roku 2022, jsme na našem školním blogu s radostí oznámili úžasnou novinku - zapojili jsme se do projektu Náš les. Díky získání grantu a úzké spolupráci se Školním lesním podnikem Masarykův les Křtiny MENDELU (ŠLP), jsme vytvořili naučnou stezku zaměřenou na...