Škola podporující zdraví
Sportovní dny
Úno 27, 2020 | Škola podporující zdraví
Na jaře měli možnost změřit si svoje síly žáci 1.–3. ročníků v různých aktivitách v rámci sportovních dnů. Aktivně se zapojili i někteří vyučující. Místem konání bylo nádherné prostředí parku Lužánky, jenž patří k nejstarším parkům...
Projekt Škola podporující zdraví
Úno 27, 2020 | Škola podporující zdraví
Škola se v roce 2011/2012 zapojila do programu Škola podporující zdraví. Uvědomujeme si, že funkcí moderní školy není jen zprostředkovávání znalostí a dovedností, ale také výchova k odpovědnosti ke zdraví. Chceme proto všestranně podporovat rozvoj...
Přednáška PILATES
Úno 27, 2020 | Škola podporující zdraví
V dubnu a srpnu se uskutečnila pro zamětnance školy přednáška o cvičení Pilates. Jedná se o cvičení proti bolestem zad, využívající cviků Ludmily Mojžíšové a „Core“ cviků. Přednášku připravil a vedl člen našeho pedagogického sboru PaedDr. Bohumil Smrček, který je...
Aktuality
- Termínový kalendář pro Maturitní zkoušky – jaro 2026 8. září 2025
- Výsledky 4. kola přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026 8. září 2025
- Schválení školního řádu od 1. 9. 2025 8. září 2025
- Výsledková listina doplňovací volby do Školské rady 26. 8. 2025 8. září 2025
- Maturitní okruhy, témata a zadání pro 2025/2026 5. září 2025
TIMO: Mám kořeny v květináči V rámci projektu Kulturní povědomí a vyjádření (OP JAK) navštívili žáci naší školy dne 17. 12. 2024 edukační program TIMO: Mám kořeny v květináči v brněnském Domě umění. Seznámili jsme se s tvorbou streetartového umělce, jehož díla nacházíme na různých zapomenutých, často nevzhledných místech – na sloupech, zdech, plotech, odpadkových koších, v průjezdech, pod mosty a podobně. Jeho výtvarně pojatá hesla ve veřejném prostoru reagují na právě prožívané situace, události, politiku nebo konzumní způsob života. V textech je ironický, reaguje na naše nevědomé konání, pracuje s humorem a paradoxem, dotýká se společenských témat. Žáci ve svých zpětných vazbách oceňovali autorův důvtip, originalitu a atraktivní vizuální stránku jeho tvorby. V následujícím workshopu si žáci vyzkoušeli tvorbu vlastní šablony a její aplikaci na látku. V této části programu také ocenili možnost uplatnit svou fantazii a kreativitu. Mgr. Dagmar Gallistlová, Mgr. Tereza Marholdová