Pohoda ve škole jako cíl primární prevence – podmínka udržitelnosti a kontinuity
Týden duševního zdraví aneb Týden v pohodě (nejen) na SŠG!
27. června 2024 | Aktuality, Pohoda ve škole jako cíl primární prevence - podmínka udržitelnosti a kontinuity
Ve druhém červnovém týdnu 2024 jsme pro žáky připravili aktivity na podporu duševního zdraví.V rámci celého týdne jim zapojení učitelé nabídli aktivity k podpoře jejich pohody. Cílem tohoto programu bylo zkusit si prožít týden ve větší pohodě, než je...
Perníkový Eda aneb Ne každý stres je špatný! – projektová výuka
17. června 2024 | Pohoda ve škole jako cíl primární prevence - podmínka udržitelnosti a kontinuity
Díky finanční podpoře z dotačního programu „Preventivní programy škol v roce 2024“ realizujemes žáky projektovou výuku na téma duševní zdraví. Inspiraci k realizaci tohoto programu nám poskytlakreditovaný workshop Duševní zdravověda pro vyučující...
Dubnová výzva 10 000 kroků se SŠG
8. května 2024 | Pohoda ve škole jako cíl primární prevence - podmínka udržitelnosti a kontinuity
V rámci podpory pohybu (nejen) u mladých jsme žáky vyzvali k účasti v Dubnové výzvě 10 000 kroků v kategorii pro školy a stali jsme se tak školou v pohybu. Naší účastí ve výzvě bojujeme za své...
Aktuality
- JEDNOTNÉ ZKUŠEBNÍ SCHÉMA DIDAKTICKÝCH TESTŮ SPOLEČNÉ ČÁSTI MATURITNÍ ZKOUŠKY – JARNÍZKUŠEBNÍ OBDOBÍ 2025 15. ledna 2025
- Konverzační soutěž v anglickém jazyce 14. ledna 2025
- III. Reprezentační ples školy (spojený s šerpováním našich maturantů) 14. ledna 2025
- Měsíční pohybová výzva 11. ledna 2025
- TIMO: Mám kořeny v květináči 20. prosince 2024
TIMO: Mám kořeny v květináči V rámci projektu Kulturní povědomí a vyjádření (OP JAK) navštívili žáci naší školy dne 17. 12. 2024 edukační program TIMO: Mám kořeny v květináči v brněnském Domě umění. Seznámili jsme se s tvorbou streetartového umělce, jehož díla nacházíme na různých zapomenutých, často nevzhledných místech – na sloupech, zdech, plotech, odpadkových koších, v průjezdech, pod mosty a podobně. Jeho výtvarně pojatá hesla ve veřejném prostoru reagují na právě prožívané situace, události, politiku nebo konzumní způsob života. V textech je ironický, reaguje na naše nevědomé konání, pracuje s humorem a paradoxem, dotýká se společenských témat. Žáci ve svých zpětných vazbách oceňovali autorův důvtip, originalitu a atraktivní vizuální stránku jeho tvorby. V následujícím workshopu si žáci vyzkoušeli tvorbu vlastní šablony a její aplikaci na látku. V této části programu také ocenili možnost uplatnit svou fantazii a kreativitu. Mgr. Dagmar Gallistlová, Mgr. Tereza Marholdová