V letošním školním roce se v laboratoři odučilo 64 laboratorních úloh v rámci teoretického vyučování a 32 během odborného výcviku. Při nich se žáci seznámili s analýzou vlastností tiskových papírů a tiskových barev, naučili se stanovit parametry kontroly kvality tisku a zjistili možnosti práce s papírem v oblasti knihařství. Žáky nejvíce zaujaly laboratorní úlohy na stanovení odolnosti tisku vůči oděru či stanovení povrchového napětí tiskových barev i potiskovaných materiálů. Na základě realizovaných laboratorních úloh a jejich výstupů předpokládáme zvýšení zájmu o studium na naší škole a o spolupráci ze strany sociálních partnerů školy. Nejdůležitější však je, že laboratoř umožňuje žákům propojení teoretických znalostí se skutečnou praxí a problémy, které mohou řešit v následujícím profesním životě.
- Domů »
- Veřejnost »
- Projekty »
- Laboratoř analýzy materiálů a kontroly kvality tisku » Výuka v laboratoři ve školním roce 2013/14
Výuka v laboratoři ve školním roce 2013/14
26. března 2020 | Laboratoř analýzy materiálů a kontroly kvality tisku
Aktuality
- Termínový kalendář pro Maturitní zkoušky – jaro 2026 8. září 2025
- Výsledky 4. kola přijímacího řízení pro školní rok 2025/2026 8. září 2025
- Schválení školního řádu od 1. 9. 2025 8. září 2025
- Výsledková listina doplňovací volby do Školské rady 26. 8. 2025 8. září 2025
- Maturitní okruhy, témata a zadání pro 2025/2026 5. září 2025
TIMO: Mám kořeny v květináči V rámci projektu Kulturní povědomí a vyjádření (OP JAK) navštívili žáci naší školy dne 17. 12. 2024 edukační program TIMO: Mám kořeny v květináči v brněnském Domě umění. Seznámili jsme se s tvorbou streetartového umělce, jehož díla nacházíme na různých zapomenutých, často nevzhledných místech – na sloupech, zdech, plotech, odpadkových koších, v průjezdech, pod mosty a podobně. Jeho výtvarně pojatá hesla ve veřejném prostoru reagují na právě prožívané situace, události, politiku nebo konzumní způsob života. V textech je ironický, reaguje na naše nevědomé konání, pracuje s humorem a paradoxem, dotýká se společenských témat. Žáci ve svých zpětných vazbách oceňovali autorův důvtip, originalitu a atraktivní vizuální stránku jeho tvorby. V následujícím workshopu si žáci vyzkoušeli tvorbu vlastní šablony a její aplikaci na látku. V této části programu také ocenili možnost uplatnit svou fantazii a kreativitu. Mgr. Dagmar Gallistlová, Mgr. Tereza Marholdová