Podnikavost
Květiny ve škole
13. ledna 2022 | Aktuality, Podnikavost
Naši žáci přišli s nápadem zlepšit školní prostředí. Myšlenku květinové výzdoby školy a prezentaci, jaká bude realizace a konečný výsledek přihlásili do soutěže v rámci projektu Ekoškola. A byli úspěšní! Začátkem prosince se sešlo devět dívek s p. Foltýnovou a sklepní...
Akce Podnikavosti
9. dubna 2021 | Podnikavost
V prvním Newsletter Podnikavosti zjistíte, co skupina Podnikavosti bude realizovat v měsíci dubnu a co chystá dále. Například: soutěž na výzdobu vrat na ulici Kudelovavýzva opravdového hrdinstvíDrupa 2021 online Newsletter Podnikavosti duben 2021Stáhnout Newsletter...
Podnikavost ve školním roce 2020/2021
29. října 2020 | Podnikavost
Ve školním roce 2020/2021 se naše škola v rámci projektu Implementace KAP JMK II zapojí v rámci klíčové aktivity Podnikavost do následujících programů: EkoškolaTřída plná nápadů Ekoškola je největší environmentální program na světě. Díky ní získají žáci...
Podnikavost
29. října 2020 | Podnikavost
V rámci projektu IKAP JMK II se naše škola zapojila do klíčové aktivity, která má vést k rozvoji jedné z klíčových kompetencí – k podnikavosti. Aktivitu realizujeme ve spolupráci s organizací Lipka. Výchova k podnikavosti trénuje žáky a...
Aktuality
- JEDNOTNÉ ZKUŠEBNÍ SCHÉMA DIDAKTICKÝCH TESTŮ SPOLEČNÉ ČÁSTI MATURITNÍ ZKOUŠKY – JARNÍZKUŠEBNÍ OBDOBÍ 2025 15. ledna 2025
- Konverzační soutěž v anglickém jazyce 14. ledna 2025
- III. Reprezentační ples školy (spojený s šerpováním našich maturantů) 14. ledna 2025
- Měsíční pohybová výzva 11. ledna 2025
- TIMO: Mám kořeny v květináči 20. prosince 2024
TIMO: Mám kořeny v květináči V rámci projektu Kulturní povědomí a vyjádření (OP JAK) navštívili žáci naší školy dne 17. 12. 2024 edukační program TIMO: Mám kořeny v květináči v brněnském Domě umění. Seznámili jsme se s tvorbou streetartového umělce, jehož díla nacházíme na různých zapomenutých, často nevzhledných místech – na sloupech, zdech, plotech, odpadkových koších, v průjezdech, pod mosty a podobně. Jeho výtvarně pojatá hesla ve veřejném prostoru reagují na právě prožívané situace, události, politiku nebo konzumní způsob života. V textech je ironický, reaguje na naše nevědomé konání, pracuje s humorem a paradoxem, dotýká se společenských témat. Žáci ve svých zpětných vazbách oceňovali autorův důvtip, originalitu a atraktivní vizuální stránku jeho tvorby. V následujícím workshopu si žáci vyzkoušeli tvorbu vlastní šablony a její aplikaci na látku. V této části programu také ocenili možnost uplatnit svou fantazii a kreativitu. Mgr. Dagmar Gallistlová, Mgr. Tereza Marholdová