Jan Šebesta 4A
Michal Froňk 3A
Alžběta Erbenová P3
Tereza Šmakalová P3
Barbora Langová 2A
Klára Šiková 2B
Nikola Zeinerová 2B
Kateřina Beňáková 2B
Stanislav Smutný P1
Tomáš Planeta P1
Karolína Štípová P1
Složení žákovského parlamentu v roce 2021/22
3. prosince 2021 | Aktuality, Žákovský parlament
Aktuality
- JEDNOTNÉ ZKUŠEBNÍ SCHÉMA DIDAKTICKÝCH TESTŮ SPOLEČNÉ ČÁSTI MATURITNÍ ZKOUŠKY – JARNÍZKUŠEBNÍ OBDOBÍ 2025 15. ledna 2025
- Konverzační soutěž v anglickém jazyce 14. ledna 2025
- III. Reprezentační ples školy (spojený s šerpováním našich maturantů) 14. ledna 2025
- Měsíční pohybová výzva 11. ledna 2025
- TIMO: Mám kořeny v květináči 20. prosince 2024
TIMO: Mám kořeny v květináči V rámci projektu Kulturní povědomí a vyjádření (OP JAK) navštívili žáci naší školy dne 17. 12. 2024 edukační program TIMO: Mám kořeny v květináči v brněnském Domě umění. Seznámili jsme se s tvorbou streetartového umělce, jehož díla nacházíme na různých zapomenutých, často nevzhledných místech – na sloupech, zdech, plotech, odpadkových koších, v průjezdech, pod mosty a podobně. Jeho výtvarně pojatá hesla ve veřejném prostoru reagují na právě prožívané situace, události, politiku nebo konzumní způsob života. V textech je ironický, reaguje na naše nevědomé konání, pracuje s humorem a paradoxem, dotýká se společenských témat. Žáci ve svých zpětných vazbách oceňovali autorův důvtip, originalitu a atraktivní vizuální stránku jeho tvorby. V následujícím workshopu si žáci vyzkoušeli tvorbu vlastní šablony a její aplikaci na látku. V této části programu také ocenili možnost uplatnit svou fantazii a kreativitu. Mgr. Dagmar Gallistlová, Mgr. Tereza Marholdová